Contact met ons opnemen Gratis bezorgd boven 85 € bestelbedrag* zie condities Contact met ons opnemen Mijn bestelling volgen Mijn account Mijn account Mijn bestellingen Mijn gegevens uitloggen Inloggen Mijn account aanmaken Mijn bestelling volgen
Gratis bezorgd boven 85 € bestelbedrag* zie condities
search
0
Winkelwagen
0 €Geen cadeau
  1. home
  2. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Zijn de artikelen op voorraad?

De cadeaus op de website www.amikado.nl zijn altijd op voorraad. Als een artikel tijdelijk niet beschikbaar is, kun je het niet bestellen, maar blijft de pagina wel zichtbaar. Je ziet dan een melding dat het artikel momenteel niet op voorraad is.

Wil je op de hoogte blijven? Voeg je e-mailadres toe, en we laten je weten wanneer het cadeau weer beschikbaar is.

Wat is de levertijd van mijn cadeau?

Voor elk artikel staat bovenaan de pagina naast de prijs de verwachte levertijd volgens een standard of express bezorging. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Met een account: log in op je account en ga naar "Mijn bestellingen". Selecteer de bestelling die je wilt volgen voor de meest recente updates.

Zonder account: klik bovenaan of onderaan de website op Mijn bestelling volgen en voer het bestelnummer in.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Zodra je bestelling verzonden is, sturen we een tweede e-mail met het pakketnummer, zodat je de levering kunt volgen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang je bestelling nog niet is voorbereid, kun je deze wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via (klantenservice@amikado.nl of 0033 4 12 34 00 34); zij helpen je graag verder.

Kan ik een voorproefje van mijn bestelling zien?

Voor de meeste cadeaus kun je een voorproefje van je personalisatie bekijken. Dit voorbeeld is een visuele weergave en niet bindend. Omdat elke personalisatie uniek is, behouden we de mogelijkheid om kleine aanpassingen te doen als dit het resultaat ten goede komt. Uiteraard nemen we eerst contact met je op om jouw mening te vragen.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

1. iDEAL: je wordt tijdens het betaalproces omgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van je bank.

1. Creditcard: betaal met Visa of Eurocard/Mastercard via de website www.amikado.nl. Zodra je wilt betalen, kom je terecht in een beveiligde omgeving (checkout.com).

3. Paypal: betaal eenvoudig via je PayPal-account.

4. Bancontact: Beschikbaar voor klanten in België.

5. Handmatige overboeking/bankoverschrijving: houd er rekening mee dat je bestelling pas wordt voorbereid zodra we je betaling hebben ontvangen. Dit duurt doorgaans 2-3 werkdagen, wat de levertijd iets kan verlengen. Ontvangen we je betaling niet binnen 10 dagen, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Gebruik hiervoor het volgende IBAN:

IBAN : FR76 30003 03010 00020159418 83
BIC-ADRESSE SWIFT : SOGEFRPP

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten omvatten zowel de verpakking als de verzendoptie (standaard of express). Je kunt de geschatte verzendkosten bekijken door op het vraagteken "?" naast de prijs van elk artikel te klikken.

De verzendkosten variëren afhankelijk van het gewicht van je pakket. De verzendkosten zijn gratis vanaf 85€ aankoop (exclusief verzendkosten) voor een standaard levering naar een afhaalpunt in Nederland.

Kan ik mijn bestelling sneller laten bezorgen?

Wij doen er alles aan om de aangegeven levertijd te respecteren. Heb je je cadeau met spoed nodig? Kies dan voor expresslevering, zodat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis wordt bezorgd.

Kan ik mijn bestelling naar een ander land verzenden?

In de meeste gevallen is internationale verzending mogelijk. Om te zien of dit geldt voor een specifiek artikel, kun je klikken op het vraagteken naast de prijs. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@amikado.nl

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet op tijd ontvang?

Als je de bevestigingsmail van de verzending van je bestelling hebt ontvangen, maar je pakket is niet op tijd aangekomen, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Daarnaast kun je ook je buren vragen of zij het pakket voor jou hebben ontvangen.

 

 


Moet ik een account maken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet noodzakelijk om een account te hebben om te bestellen. Het is echter wel aan te raden als je wilt profiteren van ons loyaliteitsprogramma, zodat al je klavertjes automatisch worden verzameld. Je kunt je bestelling eenvoudig volgen, zowel met als zonder account.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem, klik op "wachtwoord vergeten" bij je account en voeg je e-mailadres toe. Je kunt ook contact op nemen met onze klantenservice via: klantenservice@amikado.nl

 

Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

Bij elke bestelling bij amikado.nl krijg je van ons trouw klavertjes. 10€ betaalt = 1 klavertje. Elk klavertje is 0.50€ vaard als korting op je volgende bestelling. 

Als je een vriend(in) doorverwijst, ontvang je 10 klavertjes!

Als je een review op onze site schrijft krijg je 3 klavertjes. 

Alle klavertjes worden in je account verzameld en zijn 6 maanden geldig (excl. verzendkosten) 

Voor meer informatie kun je onze pagina over het loyaliteitsprogramma bekijken: loyaliteitsprogramma


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is niet mogelijk om een gepersonaliseerde cadeau te retourneren, omdat dit speciaal voor jou is gemaakt.

Herroepingsrecht voor een cadeau die niet is gepersonaliseerd: 

Bij de aankoop van producten heeft de contractant de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de contractant. De retourneren van een artikel is ten koste van de contractant naar dit adres: KADOCOM, 1 impasse de Lisieux, 31300 Toulouse - FRANKRIJK

Tijdens deze termijn zal de contractant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Indien je gebruikmaakt van jouw herroepingsrecht, zullen wij proberen het bedrag van je bestelling zo snel mogelijk terug te storten, en in ieder geval binnen 30 dagen, op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald.